środa, 28 października 2015

Poznaj lepiej samą siebie - dzięki Naturze !

W tej notce chciałam się z Wami podzielić tym co otrzymałam na pierwszym spotkaniu HelloRadom. Jak jeszcze nie wiecie o co chodzi to szybko zmykajcie TU
Sponsorów było kilkunastu , aczkolwiek moją największą uwagę przykuła torebeczka z Drogerie Natura  . Torebeczka mała , ale zawartość bardzo bogata . 
Każda z Nas - uczestniczek spotkania otrzymała po 9 kosmetyków .
No która kobieta ich nie uwielbia  ? Ja na pewno nią nie jestem .
Codzienny make-up , który sama sobie wykonuję zawsze był skromny . Nie jestem zwolennikiem mocnych makijaży , no chyba że nadarzy się do tego okazja . Mam już kilka swoich "perełek" , które na stale goszczą w mojej kosmetyczce ale chętnie zawsze kuszę się na promocje i nowe marki . 
Szczerze powiedziawszy o marce KOBO słyszałam wiele dobrego ale nigdy nie byłam posiadaczką jakiegokolwiek ich produktu ; do teraz .























Klikając w każdy produkt od razu zostaniecie przekierowani na stronę Drogerie Natura aby móc zapoznać się z cenami , a także innymi opiniami użytkowników . 






2 komentarze:

  1. Ja dość często używam tego tuszu do rzęs . Z natury się nie maluję ale jeśli tusz to tylko kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go uwielbiam ! Teraz po jakimś czasie używania , mogę powiedzieć , że jest u mnie numer 1 !

    OdpowiedzUsuń