czwartek, 24 września 2015

Hello Radom !

Jak już wiecie albo i nie , ostatnio miałam okazję wziąć udział w pierwszym spotkaniu Radomskiej Blogosfery .
Od jakiegoś czasu mogę się chwalić wszem i wobec , że jestem jej częścią . Serio !
 Bloguję ciągle i zawsze jestem myślami z moimi czytelnikami , chociaż nie codziennie czas pozwala mi zasiąść na fotelu przed ekranem laptopa .

Spotkanie odbyło się 18 września , czyli  w miniony piątek w restauracji Rozmaryn . Nad wszystkim baacznie czuwała Honorata  Dyjasek  , która zorganizowała lokal , patronat  i  dbała o dobrą atmosferę .



Szczerze powiedziawszy troszkę się stresowałam zanim tam poszłam , a co gorsza spóźniłam się przez okropne radomskie korki !
Myślę jednak , że przez te 10 minut mojej nieobecności nic nie straciłam :)

Kiedy tylko dotarłam na miejsce i zobaczyłam tyle kobiet , odrazu wiedziałam , że to będzie spoko spędzony czas . Moje nastawienie było bardzo pozytywne nie bez powodu . Nie często zdarza mi się wyjść na "babski" wieczór , więc postanowiłam , że nic w ten dzień nie popsuje mi humoru .

Jak tylko zajęłam swoje miejsce przy stole , dostałam torbę z prezentami , co było dla mnie naprawdę miłym zaskoczeniem , bo nie liczyłam na aż tak wiele giftów.

Na samym początku poznałyśmy historię książki z bajkami "Zwierzaki Pocieszaki" , która została napisana przez blogerki z całej Polski . Akcja genialna , ponieważ cały dochód zebrany ze sprzedaży został przekazany na fundację KAWAŁEK NIEBA z Rumii. Fundacja ta , niesie pomoc m.in. w leczeniu i ratowaniu życia oraz zdrowia chorych i niepełnospranych szkrabków.
 Jestem zafascynoana , każdą bajką , a przyczytałam już wszystkie mojemu dziecku . Zostały wydane już dwie części Zwierzaków i co prawda pierwszą dostałyśmy  w prezencie, to drugą zakupię jak tylko wrócę z wakacji . Nie tylko dlatego ,że bajki są cudowne , a są . Uwielbiam pomagać w  każdy sposób jaki tylko potrafię . Uważam , że blogerzy , którzy przyczynili się do książeczki mają ogromne serce , którym potrafią się podzielić.

W następnej części spotkania , każda z Nas musiała powiedzieć coś o sobie i swoim blogu . Nie znałyśmy się wcześniej ,nie o wszystkich blogach też słyszałam więc uważam , że był to super pomysł.
Mimo , że nie lubię stać na środku i mówić o sobie to przełamałam się i podobno nawet sensownie gadałam heh.
Szczerze ? Nie sądziłam , że w Radomiu jest nas tak dużo . W grupie liczącej 15 osób , znajdują się blogi parentingowe , lifestylowe, fashion , fotograficzne ale znajdzie się też coś dla tych , którzy chodzą po górach .

Jestem mile zaskoczona całym przebiegiem spotkania , ponieważ nie było czasu na nudę. Ciągle poruszany był jakiś temat , na który praktycznie każda z nas mogła coś powiedzieć . Kiedy już oficjalna część minęła , stanęłyśmy przed obiektywem na "ściance" patronarzowej . Fotograf napstrykał multum zdjęć jakich tylko chciałyśmy . Grupowe , osobno , śmieszne i poważne .

W kolejnej części spotkania miałyśmy okazję zapoznać się  z pielęgnacją dłoni i twarzy za pomocą kosmetyków MaryKay.  Pani Iwona Wardecka zdradziła nam mnóstwo ciekawostek na temat , który interesował każdego z nas . Dłonie są w jakimś stopniu naszą wizytówką  , więc dbanie o nie stanowi nieodłączną część naszego życia. Kosmetyki do ich pielęgnacji "Satynowe Dłonie" , które miałyśmy okazję przetestować okazały się po prostu świetne .



Czy czegoś brakowało mi na spotkaniu ? Nie .
Mam nadzieję, że na następnym , które jest już w planach będzie Nas jeszcze więcej . Ponieważ blogosfera  Radomiu jest słabo rozwinięta , nie każdy też napewno o nas słyszał.  Mam nadzieję , że właśnie to się zmieni .


Wrażenia ogólne ?
Jestem przemile zaskoczona torbą z prezentami od sponsorów !  Dostałyśmy naprawdę świetne rzeczy , którymi pochwalę się już w następnej notce .
Poznałam liczną grupę fajnych ludzi , a także udało mi się zdobyć namiar na dziewczynę , która uszyje mi maskotkę z rysunku mojego dziecka !
Jestem zachwycona i już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :)




















Dziękujemy wszyskim, którzy przyczynili się do zorganizowania i umilnia spotkania:


http://www.eradomianki.pl

2 komentarze:

  1. Oooo szkoda, że nic nie wiedziałam o takiej fajnej akcji :( Z przyjemnością bym się przyłączyła ;)

    OdpowiedzUsuń