czwartek, 15 października 2015

PodusioweLove

Nie  od dziś znane nam są firmy handmade , które piją w górę i robią coraz to więcej rzeczy ,
 które chcemy mieć .
Każdy chce dla swojego dziecka tego co najlepsze ale wiadomo ,
 że nie każdego stać na gadżety za kilkadziesiąt złotych .
Osoby zajmujące się handmade wkładają wiele pracy i swojego prywatnego czasu w produkty,
 które cieszą nasze oko.
Decydując się na zakup , szukamy kogoś kto zrobi to najlepiej i najtaniej , nie oszukujmy się .
 O to właśnie chodzi .

Rozwijając swój blog w kolejnej kategorii , zasiadłam przed komputerem w poszukiwaniu firm , które zechcą współpracować z MatkiPlotki.

Znalazłam !!



Nie jedną i nie dwie firmy , a więcej zgodziło się , a ja  skakałam z radości przed laptopem . 
PodusioweLove jest jedną z nich ! 

Ktoś by powiedział "dostała coś za darmo , to się cieszy". , oczywiście . A Ty byś się nie cieszył ?
Ale nie chodzi głównie o to . Chodzi o to , że dzięki takiej współpracy poznaje firmę i mogę wypowiedzieć się na jej temat . Z czystym sercem mogę polecić ją dalej , mogę cieszyć się z tego ,że dzięki właśnie takiemu artykułowi wzrośnie zainteresowanie ów handmade'owca i bloga .

Sama " transakcja" przebiegła bardzo sprawnie . Dwa dni po wysyłce podusia była już u mnie . Nie musiałam dopytywać się czy aby na pewno paczka jest wysłana , bo do mnie nic nie doszło .

Filp jest zachwycony !

Przytula , gniecie i mizia hahah , tak bo materiał minky od jakiegoś czasu stał się chyba jego ulubionym :)

Z czystym sumieniem polecam , ponieważ produkty nie są drogie , a wykonane bardzo starannie .








2 komentarze:

  1. Synka masz wspaniałego <3 jaka cena takiej podusi? Przegladalam różne strony i tanie niestety nie są a moja mała kocha podusie i misie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny są przeróżne , naprawdę ciężko powiedzieć . Wszystko zależy od tego jaki wzór , wielkość , kształt :) na pewno na wszystkie pytania odpowie przesymparyczna właścicielka PodusioweLove :*

    OdpowiedzUsuń