niedziela, 17 stycznia 2016

Wyniki konkursu !!

Tak jak obiecałam dziś zrobiłam wszystko , żeby popołudniu móc spokojnie usiąść i wylosować jedną osobę , która otrzyma piękny kolorowy fotel .

Myślałam , że pójdę na łatwiznę i każdemu komentarzowi nadam unikalny numerek , resztę zrobi za mnie interenetowy losownik . I tu się przeliczyłam. Ciężko dopisać ponad 500 numerków :D

Chciałam Wam serdecznie podziękować za to ,że tak dożo Was przybyło w moje skromne progi :)
Jestem mega zadowolona z frekwencji konkursu , a mam na uwadze już kolejny ! Tym razem jednak dla "starszyzny" .

Dacie wiarę , że podczas drukowania skończył mi się tusz i tak czy inaczej - musiałam wypisać ręcznie blisko 120 osób ;o

ALE WYNIKI JUŻ ZNAM ! 




KOLOROWY FOTEL , KTÓRY JEST GŁÓWNĄ I JEDYNĄ NAGRODĄ WYGRYWA PANI 


.

.

.

.


 SYLWIA DZIŻA !!!


Serdecznie gratuluję i dziękuję za spełnienie wszystkich warunków konkursu !
Proszę o kontakt na priv w celu ustalenia adresu wysyłki , ja ze swojej strony gwarantuję zrobić to jak najszybciej :)


Zachęcam do śledzenia bloga , bo podejrzewam , że kolejny konkurs odbędzie się tu ,a nie na facobbok'u MatkiPlotki <3




3 komentarze: