niedziela, 10 stycznia 2016

Mam na imię Gosia i mam 23 lata , a Ty ?


Dziś kończę 23 lata .
Jestem już matką , żoną i najlepszą kochanką mojego męża.
Spełniam swoje marzenia , które od dawna są na liście do spełnienia . Bo da się , seriooo /
Od niespełna roku bloguję . Stałam się Matką Plotką i identyfikuję się z tym całą sobą .
Stałam się rozpoznawalna i stanowię jakieś małe centrum uwagi moich fanów - Was .
Uwielbiam to co robię , a jeszcze bardziej uwielbiam Wasz odzew na to . Wiem , że to właśnie Ty - tak Ty , siedzisz i czytasz moje notki i właśnie Ty możesz dać mi kopa żebym pisała ich coraz więcej. Wiecie jak to jest ? Im większe zainteresowanie , tym większy wkład.
Nie ma nic za darmo .
Więc proszę  , zacznijcie mi płacić za to co robię . Nie chce pieniędzy , oszalałaś? Chcę Was , chcę  więcej Was tu !
Jak się czuję ? Młodo i w pełni . Daleko mi do starości dlatego nawet o niej nie myślę . Młodość w duszy mi gra !
Co u mnie ?
Rozkręca się moja praca z aparatem w ręku i wiem , że nie jedna osoba pewnie mnie skrytykuję ale ja czuję się  małym raczkującym fotografem , Uwielbiam smsy i komentarze ludzi , którzy są zachwyceni efektem mojej pracy . To taki motor , który jeszcze bardziej mnie nakręca .
Jak zdrowie ?
Spoko . Kręgosłup nie boli tak bardzo żebym mogła w ogóle o nim pamiętać . Głowa się nie odzywa , co nie znaczy , że się nią nie zainteresuję. Postanowiłam wreszcie pójść do lekarza , dacie wiarę ..
Pewnie zanim znajdę jakiegoś dobrego neurologa w moim mieście zejdę z tego świata hihi ale nie poddam się i wezmę moje życie w moje ręce .
Nie wiesz czemu wspominam o głowie ?
Mam dwa guzy . W  odcinku szyjnym . Jestem po zabiegu ale omyłkowym . Tak tak , lekarze przez przypadek zrobili mi zabieg i się do tego przyznali - idioci .
Przestałam się badać to przestałam odczuwać jakiekolwiek bodźce wysyłane od szyjnych przyjaciół.
Dziwne nie ?
Nie jestem blogerką z ogromnym domem na własność , gdzie wszystko jest sterylnie białe z żółtymi dodatkami . Mój syn nie ma swojego pokoju , który jest także biały i wszystkie zabawki są drewniane .
Jestem zwykłą dziewczyną .
Mam na imię Gosia , od prawie dwóch lat jestem mężatką i matką .
Mieszkam chwilowo z teściami , po to by móc odłożyć na swoje 4 ściany .
Mamy swój duży wspólny pokój, a Filip swój kącik , a w sumie to dwa . Jeden do zabawy a drugi do spania :)
Jeśli szukałeś bloga niewymuskanego wszystkim co białe i handmade to dobrze trafiłeś :)
Co nie znaczy , że to się nie zmieni :D Nie wiem jak będzie wyglądał kiedyś mój dom , może też będzie biały ahaha
A Ty kim jesteś ? ❤












55 komentarzy:

  1. A ja?
    Ja mam na imię Ola i również bloguję, ale... od niespełna miesiąca. :)
    Co do znalezienia dobrego lekarza, cóż, potwierdzam, w tym mieście ciężko o to... ;) Wiem, bo ja "latam" za jedną kwestią i ciągle jest coś nie tak...
    Życzę Ci jeszcze więcej sukcesów na blogu :)
    Wiernie podczytuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja?
    Mam na imię Agata. Czytam każdy twój wpis. Oglądam zdjęcia które są przecudne. Podziwiam cie za wytrwałość w działaniu i za silna osobowość.
    Ja jestem studentką... Studiuję fizjoterpie ;-) dokładnie 3 dni temu wybiło u mnie 21 :-).
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze i aby każde marzenie ci się spełniło... Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja? Jeszcze raz życzę Ci wszystkiego najlepszego.
    Jak wiesz od niedawna prowadzę bloga mam nadzieję, że dojdę do tego co Ty.
    A na imię mam Edyta, mam 22 lata i mam córkę półtora roczną Julke. Z zaciekawieniem obserwuję i czytam Twoje notki i stronę na facebooku. Zdjęcia są fantastyczne poprostu.
    Od czasu ciąży kręgosłup mi dokucza jak dźwigam za dużo.
    Ukończyłam szkołę gastronomiczną :).
    Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamą niedługo 2 letniej Michalinki.Kobietą poszukującą codziennie inspiracji modowych,kulinarnych,dotyczących porad przy wychowaniu dziecka:)Również na twoim blogu:) Jestem osobą zostawiającą skórki z chleba i uwielbiającą czekoladę z orzechami.Jak każda mam swoją małą pasję fotografię:) Ostatnim czasem stałam się włosomaniaczką:) Od siebie życzę Ci determinacji,zapasu pomysłów i uśmiechu na twarzy:)Ania Szydłowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ja jestem Magda moje życie to gonitwa dziecko praca dom dziecko praca dom . Czytam każdy Twój post który motywuje mnie do działania. Dziękuję że jesteś :) Korcz Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ja jestem Magda moje życie to gonitwa dziecko praca dom dziecko praca dom . Czytam każdy Twój post który motywuje mnie do działania. Dziękuję że jesteś :) Korcz Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ! ;)
    ---
    konkurs Adriana NOwakowska .

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej jestem Magda moje życie to gonitwa. Dziecko praca dom dziecko praca dom i tak w kółko :) czytam każdy Twój post notkę. Motywujesznie do działania. Dziękuję że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej jestem Magda moje życie to gonitwa. Dziecko praca dom dziecko praca dom i tak w kółko :) czytam każdy Twój post notkę. Motywujesznie do działania. Dziękuję że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hey fajne foty.

    Izabela Rogala na fb

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego ! ja jeszcze matką nie jestem. Na fb Joanna Magdalena Walczyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na imię Gosia i nie mam aż tyle lat co Ty, choć chciałabym.Bardzo fajne fotki ,najładniej wyszłaś na tle zieleni ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :)

    Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :)


    Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja? Mam na imię Janina, ale wolę wersję Nina :) Jestem 20-letnią studentką międzynarodowych stosunków gospodarczych, ale zastanawiam się nad zmianą kierunku od przyszłego roku :) jestem osobą, która ciągle poszukuje swojej drogi.
    Janina Zawalich

    OdpowiedzUsuń
  17. zCzytam Twój wpis i oglądam zdjęcia:) Jesteś bardzo pozytywną osobą :) życzę Ci dużo wytrwałości w tym co robisz i spełnienia wszystkich marzeń.
    Sylwia Samulewicz

    OdpowiedzUsuń
  18. Kim ja jestem...Cóż jestem mamą dwójki cudownych dzieci.Zawsze szukam niebanalnych blogów i myślę,że w końcu na jeden z takich trafiłam.

    Zdzisława Imianowska

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie. Niektóre blogerki urządzają te własne domy chyba tylko pod kątem insta, FB i tego typu kwestii. Nagle wszyscy kochają biel, połączenie szarości z żółcieniami oraz styl skandynawski, ofkors :)
    Przecież ich dzieci nie mogą mieć zabawek za kilkanaście ziko (co tam, że nawet z atestem) kupionych w osiedlowym sklepie wielobranżowym 8)
    Podoba mi się mieszanka stylów, jeżeli o wnętrza rzecz idzie - no ale że jestem klasycznym chomikiem, to znajdziesz u mnie wszystko. Dosłownie.
    Mam 34 lata, wspaniałą 11-letnią córuchnę i Lubego mego ukochanego :]
    U lekarza nie byłam od jakichś 9ciu lat - tak, wiem, dugo i nawet czuję, że wiele rzeczy jest nie-halo.
    Zobaczymy...
    Mam 34 lata, wspaniałą 11-letnią córuchnę i Lubego mego ukochanego :]
    Aaa, do szczęścia nie jest mi potrzebny mąż ani ślub kościelny ;)
    To pisałam ja, Katarzyna Michałowicz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja nie jestem blogerką :) Jestem kobietą, matką. Jestem szczęśliwą i spełnioną kobietą. Niekoniecznie zawodowo spełnioną, bo akurat to najważniejsze nie jest :) .

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stylizacje :-) Pozdrawiam serdecznie Irmina Maliszewska

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam na imie Sylwia przekroczyłam magiczne 35 lat , męża dwójkę dzieci córcię Wiktorię 4 latka i synka Adasia obecnie 20miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i wielu sukcesów blogowych, pozdrawiam!
    Dorota Cichoń

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy raz tutaj, ale bede chetnie zagladac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat! Wszystkiego dobrego :)
    Ja jestem Sylwia Włodarska i mam córke w Twoim wieku,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia bardzo mi się podobają
    Zarecona Włosami na fb

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam się :) Mam na imię Judyta , 29 lat. Jestem mężatką prawie 11 lat :) Mam córkę Julię prawie 10 letnią i synka Tomcia 17 miesięcy. Mieszkamy pod Warszawą z moimi rodzicami i rodzeństwem. Domek budujemy i mam nadzieję,że niedługo się przeprowadzimy i będziemy żyli długo i szczęśliwie :)
    Podobają mi się Twoje wpisy na FB , teraz dołączę do czytających bloga. Miło mi Cię poznać, fajnie że tyle w jednym miejscu o Tobie sie dowiedziałam :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga, fajnie i miło się tu zagląda, pozdrawiam! :)

    Klaudia Piwek

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej jestem Małgorzata lat 28
    Bardzo lubię Twojego bloga i jak i stronę na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  30. podziwiam za zachyrzmę :) wszystkiego dobrego :) :) :)
    Kasia Domańska

    OdpowiedzUsuń
  31. super, podoba mi się
    Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  32. Nazywam się Kasia Wierzba i jestem szczęśliwą mamą 13 letniego syna i 2 miesięcznej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego wspaniałego! Karolina Dąbrowska

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    Elżbieta Świtulska

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kobieta z niekatalogowym mieszkaniem, bo w życiu są ważniejsze rzeczy!!
    Jestem Edyta! Milo nam poznać! :)

    FB: Edyta Adalik

    OdpowiedzUsuń
  36. Ania, lat 32, on dwóch tygodni mama :) mieszkam ze swoimi rodzicami i dochodzącym partnerem- ojcem naszej Zuzi. Też odkaładamy na swój dom, jest cięzko ale staramy się jakoś by dać radę.. Trzymam kciuki, by zdrowie dopisało, wszystko się układało, miałam kiedyś problemy ze zdrowiem, poważne więc wiem co to znaczy :( Zdrowie jest najważniejsze a reszta się ułoży:) pozdrawiam \
    Anna Magdalena Bal

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja zupełnie na wspak mam 32 lata i świetnie się z tym czuje. Po domu biegają moje dwa najsilniejsze filary życia - synowie.
    Życzę twórczego wyładowania tu na blogu ;)

    Pozdrawiam
    Anna Kurowska

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam na imię Katarzyna, jestem mamą 2 dzieci oraz szczęśliwą narzeczoną Darka :)
    Trzymam za Ciebie kciuki, na pewno rozwiniesz skrzydła i pokażesz wszystkim na co Cię stać ;)
    Katarzyna Kijek

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zdjęcia i bajeczna sceneria :)
    Maria Przewłocka

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja - jestem Wojtek :) mąż i ojciec 2 wspaniałych córek - z nimi nigdy się nie nudzę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja to Ania,23 letnia dziewczyna z głową pełną marzeń.Mam Ukochanego na którym mogę polegać,nie mamy dzieci.Nie bloguje ale chętnie blogi czytam są źródłem inspiracji :)) Ania Lebioda

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja jestem Lidka i też mam 23 lata ;)
    Lidia Aleksandra Ciopala

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja dwa dni temu skończyłam 32 lata. Lubię testować nowości, dlatego zgłaszam się do konkursu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sylwia Kubik :) lat troszkę więcej. Uwielbiam czytać, pisać i gotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej
    :)
    Mam na imię Klaudia i mam 27 lat.
    Mam narzeczonego i z założenia nie planujemy ślubu. Nie mam dzieci nad czym czasem ubolewam. Nie jestem pewna czy będę mogła je mieć, bo siadła mi gospodarka hormonalna.
    Życie nie jest kolorowe, ale też nie wszystko jest tu czarno-na-białym.
    Klaudia Ceebula

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja nazywam się Honorata Derlatka :) U mnie również ciężko dostać się do neurologa :( Życzę zdrowia i realizacji zamierzonych planów!

    OdpowiedzUsuń
  47. Interesujące zdjęcia. Karolka Święch na fb.

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej :)
    a ja nazywam sie Wiola Panfil :) Jestem studentką, sesja w trakcie także czasu ciągle mało. Mam 19 lat. Lubię Twoje zdjecia i chetnie je oglądam :)
    Viola Panfil

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja lat mam 25 i pół (pół będzie w Walentynki :p). Jestem posiadaczką dwoch wspaniałych mężczyzn. Mojego starszego poznalam przez internet, po 9 miesiacach zdecydowalismy się na dziecko, po miesiacu bylam juz w ciazy i i tak stalam sie posiadaczka drugiego cuda. Moj facet jest z Rosji wiec zgłebiam ostatnimi czasy język, kulture i tradycje. Ciężko mi idzie, ale czego się nie robi dla swojej milosci życia??;p pozdrawiamy z małym Wiktorkiem :*.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja lat mam 25 i pół (pół będzie w Walentynki :p) na imię mi Ewelina (nigdy nie lubiłam:p) Olejniczak na nazwisko, ale niebawem się to zmieni (zawsze chcialam miec takie nazwisko żebym musiała za kazdym razem mowic tak jak bedzie to w czerwcu Vasin przez V xD bo po co mi zwyczajne nazwisko??:p takie będzie spooooko). Jestem posiadaczką dwoch wspaniałych mężczyzn. Mojego starszego poznalam przez internet, po 9 miesiacach zdecydowalismy się na dziecko, po miesiacu bylam juz w ciazy i tak we wrzesniu stalam sie posiadaczka drugiego cuda. Moj facet jest z Rosji wiec zgłebiam ostatnimi czasy język, kulture i tradycje. Ciężko mi idzie, ale czego się nie robi dla swojej milosci życia??;p pozdrawiamy z małym Wiktorkiem :* czytamy, komentujemy i wspieramy :):)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam na imię Agnieszka i mam 2 dzieci i wspaniałego męża. Tutaj na blogu jestem pierwszy raz i szczerze powiem ze będę częściej tu zagladac. Pozdrawiam Agnieszka Dobrzyńska-Streich z fb

    OdpowiedzUsuń
  52. Kasia Domańska:) podziwiam za zachyrzmę i wiarę w lepsze jutro :) jestem mamą rocznej Oliwki , żoną i kobietą, którą nie chce żyć z dnia na dzień obawiającą się o każdy dzień...niestety Nasze pokolenie nie ma łatwo w dążeniu by mieć coś swojego, stabilną sytuację finansową ...ale wstaje z uśmiechem, pełna energii, bo pozytywne nastawienie to wielka moc :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jestem studentką pielęgniarstwa, bardzo dobrze czuję się w otoczeniu innych ludzi, od zawsze lubiłam pomagać osobom starszym, dlatego to zajęcie stworzone dla mnie :)
    Marta Karolajna Niewiadomska

    OdpowiedzUsuń