sobota, 21 listopada 2015

Oryginalny i niepowtarzalny prezent na każdą okazję

Idą mikołajki , idą święta , urodziny , dzień dziecka - cokolwiek miałoby to znaczyć , oznacza prezenty. Sama ostatnio szłam na roczek do córeczki mojej bliskiej przyjaciółki i zderzyłam się z problemem niczym ze ścianą . Prezent ? Co mam jej kupić ?


Nadia ma mnóstwo zabawek , ubranek chyba jeszcze więcej - jej mama dba o nią w każdym calu i absolutnie nie pozwala na to by jej czegoś brakowało  . Każdy chyba tak ma , coś z dziecka - no przyznawać się bez bicia , które zabawki chciałaś mieć ze względu na swoją przyjemność :)
Ja mam takich sztuk kilka , a Filip wcale jakoś za specjalnie się nimi nie bawi .Ale cierpliwie
 czekam ... myślę , że każdy jego gadżet będzie miał swoje 5 minut w jego życiu .


Słuchajcie , objeździłam z moim R markety , światy dziecka i wszystkie miejscówy, gdzie dzieci mają swój raj. Nie wspomnę o przedświątecznym szale cenowym , bo to już w ogóle osobna notka .
Niby wszystkiego tak pełno , a jak przychodzi co do czego to nie ma nic konkretnego.
Bardzo chciałam kupić jej coś co będzie miała i miała , teraz wiem , że trochę za późno się za to wzięłam ( nic straconego , pomysł na 2 urodziny już mam ) no i może tu był błąd.

Na rynku szaleją kobiety , które zawzięcie szyją i co i rusz to puszczają na swoje strony jakieś nowe cuda , które cieszą nasze oko. Ja osobiście mam kilka , które codziennie odwiedzam i patrzę co mają nowego w swoim asortymencie . Są też takie handmade;owce , którzy uszyją Ci cokolwiek sobie wymyślisz . CZAD !

My , czyt. Filip i Ja - tak samo mamy mnóstwo zabawek . Dozuję mu przyjemność w tym temacie i co i rusz , jakieś chowam , a potem wyjmuję i ma stare ale nowe - taka ze mnie bystrzacha  . Zaczęłam się zaopatrywać w ten towar dość wcześnie , bo Filip jeszcze karuzelą się nie interesował , a zabawek miał mnóstwo. Może przesadziłam , może spełniałam swoje marzenia . Nie ważne, chciałam żeby miał wszystko i trochę za późno zobaczyłam , że zaczęło na to brakować miejsca. Wiecie na czym polegał mój błąd ? Na tym , że wszystko kupiłam sama , a jak przyszedł jego roczek to zatkało mnie na każdym kolejnym pytaniu " co mu kupić ? "

Mówią , że rodzice są od obowiązków , a wszystkie "ciocie i babcie" do rozpieszczania . No i może faktycznie coś w tym jest :)



Mój TOP 4  


  • Materiałowa książeczka filcowa                 ( quiet book) - doskonała dla dziecka w wieku  1-10 . Marta wykonuję książeczkę taką jaką tylko sobie zamarzysz , uwzględni każdą radę i zawartość będzie stworzona specjalnie pod wymagania małego klienta . Książeczki cudowne , kolorowe , pomagające rozwijać wyobraźnię. Dzięki zabawie z quiet book dziecko się uczy poprzez zabawę , a chyba nie ma piękniejszego , od tego kiedy Twoje dziecko nabywa nowej wiedzy i samo się cieszy z tego powodu :) Idealny prezent na każdą okazję 
 ***

  • PodusioweLove - Pani , która także zajmuję się handmade , szyje piękne pościele i dodatki , które także porwały moje serce . Osobiście mam narazie tylko poduszeczkę o , której wspominałam TU ale myślę , że jeśli ktoś mnie zapyta o prezent dla Filipka z jakiejkolwiek okazji , pokieruję go na stronę owej firmy. Pościel uszyta bardzo starannie , miękka i kolorowa. Można bez problemu ją prać , nie farbuję i nie traci swoich pięknych kolorów . Wielka gama materiałów świadczy o tym jak prężnie Pani spełnia oczekiwania swoich małych klientów i ich mam . Uszyję to co sobie zamarzysz i w                                                                                           jakim tylko będziesz chciała kolorze .                                                                                            Bardzo polecam! 

***

  • HallyDesign - / Pani Halina Tarnowska - także robi cuda ! Sami musicie to zobaczyć , dodatki jakie potrafi stworzyć na specjalne zamówienie , pod kolorystykę i wystrój pokoju dziecięcego , a także naszego są niesamowite . Unikalne pomysły na produkty , których nie widziałam w stacjonarnych sklepach można nabyć u niej poprzez kontakt na Instagramie. Jej kosze na zabawki , poduszki i wszystkie inne gadżety potrafią nadać to coś pomieszczeniu , które wcześniej wydawało Ci się zwykłe i nudne. Jeśli nie masz pomysłu na prezent , zajrzyj do niej - na pewno znajdziesz coś nie tylko na prezent ale i dla siebie :) 







***
  • Sklep livlov - sklep który robi śliczne i tak samo unikalne ubranka jak poprzednie firmy pościele . Szyją cuda, mało powiedziane. Uwielbiam ich projekty , które jak widać cieszą się dużym zainteresowaniem . Firma dostępna na Instagramie , tam zamieszczają swoje wszystkie "szyjunki" . Ich ubranka są z wysokiej jakości materiału , co pozwala na utrzymanie ich w stanie "nowości" na lata . Unikaty można powiedzieć , ponieważ jeśli tylko chcesz każde ubranko będzie miało wyszyte imię szczęśliwego posiadacza. Tworzą także przepiękne komplety dla mam i córek - co sprawdzi się idealnie jako prezent na dzień kobiet :) 







To są moje ulubione , z pewnością każdy z Was chciałby dostać dla swojego szkraba coś z ich asortymentu , no nie mówcie , że nie ! Na rynku jest mnóstwo handmade'owców ale każdy ma swoje ulubione i godne polecenia. Po co martwić się o zdublowane prezenty bądź o to , że się nie przyda to co kupimy ? Kosmetyki , pampersy to wszystko ma tak duże znaczenie dla naszych malców , że nie warto ryzykować , bo być może trafimy na firme uczulającą swoimi produktami. 
Zabawek każde dziecko ma pełno dlatego w to też ciężko się wstrzelić - może warto pomyśleć o czymś "innym" ? 



5 komentarzy:

  1. jeju�� cudowności!! handmade to jest coś co faktycznie ostatnio pochłania wiele mam - również mnie :) buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne prezenty ;)

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robią co tylko sobie zamarzysz :D nie tylko dla dzieci :)

      Piątka !

      Usuń
  3. Dla mnie najbardziej miłe są prezenty zrobione dla mnie osobiście. Bo kupić coś za 2 dychy każdy może, a wymyślić i zrobi coś takiego to już nie lada wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń