piątek, 14 sierpnia 2015

Małymi kroczkami do dużego SUKCESU !

BRAKUJĘ MI SŁÓW ! 

Nawet nie wiecie jaką niespodzianką było dziś dla mnie wejście na stronę ZBLOGOWANYCH ! 
No uwierzyć nie mogłam jak zobaczyłam i migusiem chciałam się z Wami pochwalić i z całego serca podziękować na fb ale słów mi zabrakło . 
Wiecie co ja tam zobaczyłam ? 
PIERWSZE MIEJSCE W RANKINGU MIESIĘCZNYM ! 
No i jak tu Was nie kochać ? <3
Uwieeeeeeeeeeeeeeelbiam to mało powiedziane . Nawet nie wiecie jak codziennie  dajecie mi powera do napisania czegoś nowego . Tak tak wiem , że ostatnio jestem próżniakiem i nic nie wstawiam ale sami rozumiecie - wakacje . 
Wakacje staram się spędzić z rodziną , jak najdalej od komputera. No ale nie da się ! Nie da się zostawić tak wspaniałych czytelników.






Bloger to dla mnie żaden tam zawód tylko po prostu odskocznia od codziennych obowiązków i porozmawiania z ludźmi na jakikolwiek wspólny temat . To dzielenie się moją codziennością z ludźmi , którzy na nią czekają . Ludzie komentujący moje wpisy , czytający je i w jakimś stopniu wzorujący się na tym co piszę są dla mnie inspiracją . Dlatego im więcej ja piszę , im więcej jest na to odzewu to tym więcej powstaje tematów do opisania . Koło się zamyka na nowym wpisie , tak jest zawsze . 
Staram się jednak rozgraniczać życie prywatne od internetowego i to co powinno zostać jedynie w mojej głowie , tam zostaje . Nie wywlekam na bloga codziennych kłopotów czy kłótni z mężem bo to nie ma sensu . Bezsensu prać swoje "domowe brudy " publicznie . 

Jak zakładałam bloga to marzyłam o tym żeby w ogóle wszedł na niego ktoś inny niż moja rodzina i najbliżsi znajomi ( którym mimo wszystko serdecznie dziękuję , że są tu od początku) . Chciałam "publiki" nieco szerszej . Wszystko z czasem , mówili. 
Wiecie co ? Mam kilka blogów,  które uwielbiam , które mają tysiące czytelników i mnóstwo komentarzy pod każdym postem i każdą nową notką . Kiedyś zazdrościłam im tego . Teraz wiem , że przecież ja się niczym od nich nie różnię . Oni też kiedyś zaczynali . Może rok temu , może kilka lat. Wszystko przyszło z czasem , na wszystko zapracowali  tak jak ja to robię . 
Nie odrazu Rzym zbudowano  czy jakto się tam mówi . 
Spokojnie brnę do przodu zatem , a Wam kłaniam się nisko ! Dziękuję pięknie i przesyłam gorące buziaki kochani ! 




4 komentarze:

  1. Jestem z Ciebie taka dumna , zawsze wiedziałam , że będziesz dążyła do spełnienia swoich marzeń !
    Mama byłaby z Ciebie dumna !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję �� i życzę żeby blogowanie stało się nie tylko przyjemnością samą w sobie ale i środkiem zarobku ��jak to cudownie byłoby powiązać to co się kocha z zarobieniem dzięki temu kaski ��
    Judyta M

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo !
    Marzenia się spełniają , a ja uwielbiam Twojego bloga i liczę , że wszystkie twoje też się spełnią :)
    Buziaki kochana
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń