sobota, 18 kwietnia 2015

Więcej o nas !

Nie wiem od czego by tu zacząć , ale najlepiej chyba od początku :)
Mój syn ma na imię Filip , urodził się w 37 tygodniu ciąży, 2900 kg i 51 cm  ,  całą ciąże miałam zagrożoną . W większości czasu leżałam w szpitalu . Wtedy mieszkaliśmy w Sandomierzu . 
Aktualnie skończył 10 miesięcy i jest zdrowy jak rybka ! Wszystkiego szybko sie uczył i ogólnie jest bardzo grzecznym dzieckiem :) Śpi w swoim pokoiku od 3 msc życia i sam zasypia przy bajkach . Aktualnie jesteśmy na etapie ząbkowania, w sumie już od 4 miesięcy hahaha :) 
Ale muszę się czymś pochwalić, Filip wczoraj zrobił swoje pierwsze 4 kroczki ! Jestem z Niego taka dumna , że nawet nie wiedziałam co zrobić , bo z reguły bał się postawić krok bez trzymania :) 
Je z Nami praktycznie wszystkie obiadki , oczywiście wszystko w miarę zdrowego rozsądku ! 
Jest małym człowiekiem , którego tak bardzo kocham ,że nie potrafię opisać tego nawet milionem słów. Uwielbiam kiedy tak beztrosko raczkuje i gada pod nosem mamamamama mimo , że nie wie ze to ja ! Ato Ci dopiero niespodzianka co :D Niestety coś mu się ostatnio odwidziało i wkoło gada tatatata a o mamie już chyba nie pamięta heh, na pewno pamięta ! :)


JA  JA JA ...
 Mam 22 lata i jestem mamą bo tego chciałam, chcieliśmy ! :) 
To nie była wpadka , nie nie . Mimo , że zostałam młodą mamą , to nie musi oznaczać , że ciąża nas zaskoczyła bo tak nie było . Czekałam aż doczekałam się mojego małego skarba. Marzę także o córeczce , ostatnio usłyszałam od koleżanki , że przecież na nią zasługuję .:)
Skończyłam liceum ekonomiczne w Radomiu i dalej nie poszłam nigdzie , z powodu kłopotów rodzinnych i zdrowotnych moje życie potoczyło się trochę inaczej niż sobie t wyobrażałam ale mimo to lubię je :)
Uwielbiam fotografować ! Wszystko co piękne , wszystko co można , co na pewno nie raz będziecie mogli zobaczyć na moim blogu . Ostatnio zaczęłam zagłębiać wiedzę w dziedzinie kosmetyki , tak myślę , żę to jest to co chciałabym robić w życiu . :) 
Mam wspaniałego męża , Rafał - jest to mężczyzna o bardzo skomplikowanym charakterze , czasem ciężko mi go zrozumieć ale w  większości rozumiemy się bez słów , co może brzmi bardzo banalnie.
Jesteśmy po ślubie już rok i cztery miesiące :) 
Ciężko tak na już napisać coś o sobie , ale na pewno z bieżących postów będziecie się dowiadywać co u mnie słychać . Fotorelacja z życia Filipka i mojego gwarantowana :D :)


Zapraszam na funpage : https://www.facebook.com/MatkiPlotki








2 komentarze: