poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Bezmyślność i głupota

Jestem przerażona , zdenerwowana do tej pory i na samą myśl ogarnia mnie wściekłość . Jak można?! Zawsze kiedy chcemy kupić dziecku zabawkę, sugerujemy się tym , że jeżeli jest to zabawka przeznaczona dla maluszków to musi być ona bezpieczna . Oglądamy , zastanawiamy się, szukamy w internecie tego samego w tańszej cenie , aż w końcu pach ! Kupujemy .
Otóż ja kupiłam zabawkę używaną , myślałam , hmm... skoro ktoś inny jej używał to na pewno jest okej , nie była zniszczona , ani nic z tych rzeczy . Długo szukałam czegoś co będę mogła zawiesić Filipowi w łóżeczku , żeby miał kolorowo i mógł się czymś tam zainteresować na dłuższą chwilę .
I tak było , ale do czasu . Dwa dni temu , zauważyłam , że ma dwie dość ostre rysy na twarzy , pod ustami i na policzku . Sama zastanawiałam się czy może ja nie zarysowałam go paznokciami , zabawką , czymkolwiek !
Przecież wiedziałam , że nie ma dostępu do niczego czym mógłby zrobić sobie takie kuku :(
Wszystko się wyjaśniło , kiedy poszłam go zanieść do łóżeczka na drzemkę!
odkrywam kołderkę, a tam co widzę ?! 4 kawałki szkła i to potłuczonego w kawałki z dość ostrymi krawędziami .
Uwierzcie mi , że myślałam ,że dostanę zawału . Przez głowę odrazu przeleciało mi tysiąc myśli .
CO TO JEST ? SKĄD SIĘ TO TU WZIĘŁO ? CZY FILIP CZASEM CZEGOŚ NIE POŁKNĄŁ? 
Przeszukałam całe łóżeczko i okazało się , że pękła szybka w owej zabawce ! SZYBA !
Wtedy to już na pewno dostałam zawału , ze złości po prostu !
Czy ja jestem tak nieodpowiedzialną matką, że dałam mu tą zabawkę do łóżeczka ? Chyba nie , nie pomyślałam , że bardzo mądry producent włożył do niej szkło !
Oczywiście zanim wyrzuciłam to superostwo , które mogło mu wyrządzić krzywdę , złożyłam w całość czy aby na pewno nie brakuje żadnej części .

Jestem wściekła . O mało nie doszło do tragedii , bo przecież nie stoję i nie patrzę nad nim co robi w każdej sekundzie ! A może tak powinnam robić ? Nie wiem, ale wiem napewno , że zanim kupie kolejną zabawkę to sprawdzę ja milion razy zanim kupię !


2 komentarze: