czwartek, 23 kwietnia 2015

obcy ludzie przecież znają Cię najlepiej.

Wiecie co dzisiaj to Wam się trochę wygadam..
Od jakiegoś czasu ciągle słyszę jaka to ja jestem młoda i w ogóle, oczywiście , że jestem ! Ale do sedna , młoda tzn niedoświadczona i jeszcze dziecko !
No właśnie , ludzie gadają i gadać będą bo przecież taki ich urok , ale chyba czasem nie zdają sobie sprawy ile mogą wyrządzić komuś krzywdy głupio palniętym słowem .  Jak zaszłam w ciąże i miałam już widoczny brzuszek spotykałam się z wieloma "krzywymi" spojrzeniami osób trzecich czy t ona ulicy , w autobusie , gdziekolwiek . Raz usłyszałam tylko "taka młoda z brzuchem już " . Oczywiście wyglądam bardzo młodo , a już jak sie nie umaluje czasem jak dziecko , no cóż taki mój urok , ALE CZY TO USPRAWIEDLIWIA LUDZI , KTÓRZY WYPOWIADAJĄ SIĘ NA NASZ TEMAT , NIE ZNAJĄC NAS ?  Chyba raczej nie .

Już jak wzięliśmy ślub to szczerze czułam się lepiej , lepiej oczywiście w oczach innych ludzi. Wiedziałam , że jak spojrzą na brzuch spojrzą i na rękę czy ma obrączkę . OK tacy są ludzie , ale nie dawno usłyszałam , że ktoś z kim nie utrzymuję kontaktu , w sumie nawet mało się znamy bardzo interesuję się moim życie m, z niewiadomych powodów ... Pewnie jego życie jest tak mało interesujące , że uważa że może plotkować o innych .
Bardzo zadziwiające jest to , że ludzi w ogóle nie stresują się mówić o kimś takie głupoty , naprawdę , ja nie znając osoby nie jestem wstanie jej ocenić , czy jest szczęśliwa , czy jest z tym czy tamtym , co robi . Wcale mnie to nie interesuje , oczywiście jak usłyszę o kimś jakąś ciekawostkę typu "Gosia o widziałas , xxx jest w ciąży " , fajnie , boże nie znam nie oceniam . Fajnie , że ma takie szczęście i będzie mogła doświadczyć czegoś tak pięknego jak ciąża , poród i dalsze życie . Przecież takie maleństwo to tylko szczęście !

Nie żałuję w żadnym stopniu tego , że jestem już mamą , tego że mam już męża i ustabilizowane w jakiś sposób życie . Wcale nie brakuje mi imprezowania ani samowolki , którą miałam . Jestem zależna i tym samym czuję sie potrzebna . Czuję, że spełniam się w roli matki i żony , tak jak tego zawsze chciałam . zresztą , nie wiem kto powiedział , że kobieta kiedy zostaje matką , nie jest już kobietą ?! Otóż jest . Przynajmniej jeśli sama tego chce . Ja jestem , korzystam z tego jak najbardziej , wychodzę na imprezy , z R. na spacery czy do kina . I wiecie co ? Na początku cały czas kiedy byłam bez Filipa stresowałam się czy będzie ok , a teraz po prostu korzystam z tego czasu i relaksuję się. Co nie znaczy , że jeśli nie mogłabym wyjść bez niego siedziałabym i płakała , że zepsuł mi plany .

Co mnie obchodzi co mówią inni ludzie ? Ja czuję się szczęśliwa  . Ja zapłacę za swoje błędy , nikt inny, więc tylko ja mogę być równym sobie do oceniania naszego życia .

Chciałabym oświadczyć wszystkim tym , którzy są tak zainteresowani :
Jestem bardzo szczęśliwa , wiadomo czasem mam gorsze dnia le to jak każdy .
Mam wspaniałą rodzinę, Filip rośnie tak szybko , że czasem zastanawiam się kiedy on to robi skoro jestem z Nim cały czas !? :)
Niczego Nam nie brakuję oprócz stabilności . Mamy wszystko co najważniejsze , bo mamy siebie .



Zapraszam na fb : https://www.facebook.com/MatkiPlotki?ref=hl

8 komentarzy:

  1. Ja ze ślubem też czułabym się lepiej, o wiele lepiej. Mamy dziecko i jakoś glupio mi mówić "mój chłopak" :D

    Jesteś przepiękna! Napatrzeć się nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku jak miło ! dziękuje bardzo :*

      Myślę , że doczekasz się swojej obrączki i będziesz czuła się lepiej ale nie tylko wizualnie " z pierscionkiem na palcu":) /
      zdradzę Ci taka tajemnicę , Facetom po ślubie rośnie brzuch , a Nam maleje <3 hahahaha

      Usuń
    2. Ooooooo w takim razie nie ma się nad czym zastanawiać :D

      Usuń
  2. cóż, zanim tyle będziesz pisała najpierw popracuj nad słownictwem, interpunkcją i koncepcją zdania, to po pierwsze.
    po drugie - nie mieszasz się w życie innych ? widzisz, znam Cię na tyle, że wiem, że się mieszasz. tylko tak jak piszesz - zastanawiające po co? bo kiedyś kogoś znałaś?
    pozdrawiam i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż , zanim zaczniesz mnie oceniać to się przedstaw , chyba że jesteś zerem i nie istniejesz w innym świecie niż internetowym.
      Zwykłym anonimowym hejterem być to nic trudnego , ale pokazać twarz i powiedzieć komuś w twarz co myślisz nie umiesz , widocznie się czegoś boisz .
      Pozdrawiam .:)

      Usuń
  3. Odróżniaj "hejterstwo" od wypowiedzenia swojej opinii :) Wiele razy spotkasz się z negatywna opinia, musisz to zaakceptować! Na 100 czytelników, będzie 10 hejterow. Nie zawsze wszystko będzie na + ;) 5!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :)
      Zapraszam face to face skoro mnie tak dobrze znasz anonimie . Chyba ze sie boisz bo po prostu jestes tchórzem

      Usuń
  4. Super piszesz. Zazdroszczę :-*

    OdpowiedzUsuń