niedziela, 26 kwietnia 2015

Wylogowana .

Właśnie tego potrzebuje ,  skupić się na chwilach , które uciekają , a co gorsza nie możemy zatrzymać ich w obiektywie .
Sprzątam , prasuję, gotuję, odkurzam , przekładam, układam i tak codziennie . Czemu codziennie trzeba robić to samo ? Bałagan robi się sam , okruszki na dywanie spadają z nieba a zlew zapełnia się w trybie ekspresowym , pytam dlaczego ?!
Chciałam założyć bloga , żeby robić to co lubię i zapełnić jakąś nudę i monotonię , która CZASEM wkrada się w moje zakamarki , no to mam ! Teraz okazuję się, że mam tyle zajęć , że nie mam kiedy usiąść do bloga . Ciąglę wychodzę , przychodzę  , ktoż przyjdzie i wyjdzie i cały dzień zleci .

W tym całym ekspresowym trybie życia jaki mamy przy naszych brzdącach zdarza się, że nie mamy czasu żeby usiąść i spędzić czasu z mężem , chłopakiem czy narzeczonym . Nie rozpraszać się tym całym wirem domowym , ani tym , że małe serduszko potrzebuje by uratować go z opresji jaką jest stłuczka ze ścianą .

Brakuje mi dwóch kolejnych dni w tygodniu , najczęściej soboty  i niedzieli . Wtedy żyję się wolniej, oczywiście jeśli ma się wolne . Często się to może nie zdarza ale jeśli już się trafi przecież chcemy wykorzystać ten czas jak najlepiej . Wtedy jest czas ,żeby spokojnie usiąść i patrzeć na szkrabki  jak pokonują dystans od krzesła do krzesła i bić im brawo za każdym razem kiedy zrobią coś nowego .

No ale cóż kolejny dzień już nastał i znów trzeba zatańczyć z odkurzaczem , bo przecież jeśli ja tego nie zrobię to Filip bardzo chętnie zje wszystko co jest w zasięgu jego oka :)
Tata w pracy a my dziś nie mamy planów , upichcimy coś jak zwykle i upuścimy wodze naszej domowej fantazji i będziemy się bawić ! :)


// Czy są tu mamy , które wkrótce będą kupowały spacerówkę i są jeszcze nie zdecydowane ? Jeśli tak chętnie polecę naszą w kolejnej notce ! Wszystkie chętne ręka do góry :)
//
Zapraszam do komentowania , jeśli już tu jesteście zostawcie po sobie ślad ! :)
Zadawajcie pytanie ja chętenie odpowiem :)
https://www.facebook.com/MatkiPlotki?ref=hl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz