czwartek, 16 lipca 2015

Potrzebuję Was jak tlenu !

Czasem nie mam weny , to fakt .
Czasem mi się nie chcę albo najzwyczajniej nie ma pomysłu.
Jednak częściej to wszystko do kupy wzięte,  mam w głowie i piszę .
Zaczynam kilak nowych notek i nie kończę , dopisuję po trochu do każdej i udostępniam . Robię to dla siebie i dla Was  . Jestem dumna z tego , że mam tylu czytelników i tyle osób lubi to co piszę .
Ale niestety samowystarczalna nie jestem , jak większość blogerów.



Potrzebuję Was , czytelników  i biernych komentatorów. Chcę wiedzieć co myślicie na temat tego co piszę , nawet jeśli macie odmienne zdanie . Chcę wiedzieć czy warto ?
Na samym początku , jak wiecie miałam obawy przed tym żeby otworzyć się dla wszystkich i opowiadać o swoim życiu i naszych codziennych perypetiach  .Wszystko z czasem ustąpiło i wcale nie martwię się już tym czy ktoś mnie skrytykuje czy nie . Moja mama zawsze mówiła , że każdy kij ma dwa końce więc ja w negatywnych komentarzach też próbuję odnaleźć "drugie dno".
Wiem , że jest mnóstwo zazdrosnych ludzi , którzy będą podkładali mi kłody pod nogi "od tak" /.
 Zawsze wydawało mi się , że ludzie wokół są lepsi ode mnie , a blogerki mają wszystko od tak , "czytelników z nieba ". Już wiem , że tak nie jest. Trzeba cały czas się starać i pracować nad blogiem i samym sobą !
Na to co tu mam , zapracowałam całkiem sama. Nikt mi nie pomagał , nikt nie robił loga , ani nie ustawiał tego co widoczne na stronie . Wszystko robiłam sama i ciągle coś ulepszam żeby był lepszy przekaz :)
Wcale nie jestem gorsza od innych i uważam , że Ci którzy dopiero teraz zaczynają swoją przygodę w tym świecie , też nie są gorsi ! Bardzo się podbudowałam dzięki Wam i codziennie czuję się z tym lepiej :)

Ludzie spełniają marzenia , robią karierę , spełniają się w roli matki czy ojca , a ja w tym momencie prócz tego , że jestem najszczęśliwszą matką i żoną , spełniam się w roli blogerki ! Blog jest miarą mojego sukcesu , ale wiecie co w tym jest najlepsze ? Ta miara rośnie cały czas , bo Was jest coraz więcej :)
Gdyby nie Wy , z pewnością wcale nie byłoby kolejnych notek ani konkursów , nie byłoby plotek i ploteczek tu , w tym miejscu . Staram się pisać jak najczęściej . Czytam każdy komentarz i odpisuję na każdą wiadomość , jestem na bieżąco przez całą dobę z przerwą na sen .

Proszę Was , apeluję !
Nie oczekuję od Was milionów , tylko drobnej zapłaty w formie komentarzy , dyskusji , wiadomości!
Właśnie w taki sposób najlepiej możecie zapłacić (bezpłatnie) ;p
Nawet nie wiecie jak ważne po opublikowaniu nowej notki są ważne wasze słowa na dany temat. Jak ważne jest Wasze zdanie ? BARDZO .

Jesteście nieodłączną częścią mojego każdego dnia . Myśle o Was w każdej możliwej chwili , myślę co wstawić by pobudzić dyskusję. By Was poznać .

A za to co JUŻ  mam DZIĘKUJĘ !








4 komentarze:

  1. Jak dla mnie blog jest ciekawy, czytelny i super :-) znalazłam go niedawno, przez konkurs i planuję zostać na dłużej :-) Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak Się cieszę !! :*

      Usuń
    2. Ja też tu zaglądam co raz częsciej

      Usuń