piątek, 31 lipca 2015

Dni otwarte na MatkiPlotki




Myślę , że wszyscy doskonale pamiętacie "dni otwarte" w szkołach . Przedstawienia i różne dziwne akcje , które mają zachęcić swieżakow do tejże placówki.  Zazwyczaj odbywają się przed zakończeniem roku szkolnego , aby był czas do namysłu gdzie co i jak.

Wpadłam na pomysł , że dni otwarte zrobię też u siebie na blogu i co jakiś czas będę je odświeżała , żeby móc poznać nowych czytelników , czyli Was !
Ja jednak nie będę tu tańczyła , ani śpiewała , bo jakoś średnio mi to wychodzi :p Ale będę pisała pisała i pisała .



Jak już co poniektórzy wiedzą , mam na imię Gosia i jestem szczęśliwą matką i żoną :) ale więcej o nas tuuu   ---> KLIK
Cały czas Was przybywa więc chciałabym wiedzieć kto czyta moje wypociny i kto na nie czeka :)
Z pewnością znajdzie się tu nie jedna mamuśka , która chętnie przedstawi siebie i swojego szkraba . Ja z miłą chęcią się dowiem kim jesteście i co z Was za ancymonki :p
Na moim blogu znajdziecie wzmianki kulinarne , modowe , życiowe , a także poznacie moje hobby , czyli fotografowanie :D
Jestem laikiem w tym co robię i robię to z przyjemności . Nie jest to moja praca i nawet nie umiałabym jej wycenić w złotówkach :D
Piszę sama , to co myślę i wymyślę. Nie mam milionowego parcia na szkło Ale z czasem jest Was coraz więcej z czego ogromnie się cieszę .
Musicie wiedzieć , że odwiedzanie dni otwartych na MatkiPlotki nie może być jednokrotne !  Planuje  tu ciągle  pisać coś nowego.
Chciałabym bardzo abyście dali mi się poznać , w komentarzach tu albo na fejsie.  Nie kieruje słów tylko do kobiet , bo wiem , że są tu i mężczyźni . Czyli, Noe jest aż tak nudno :D
Wierzcie mi , że wszystko co komentujecie i piszecie - czytam ! Tak , chce mi się . Wiecie dlaczego ? Bo jesteście odskocznią od garów , pieluch i mopa. Zaglądam co chwilę i dzielę się z Wami praktycznie każdym momentem naszego życia . Jestem tu i chce być i z Wami gadać . Najzwyczajniej w świecie wiedzieć , że to ma sens :)
Taka wirtualna wypłata dla blogera , o czym mowa była tu ----> KLIK

W oknie bloggera widzę , że jesteście tu  , wchodzicie i wychodzicie , a czasem wracacie ! 
Jak już jesteście to dajcie o sobie znać , skomentujcie te moje bazgroły , napiszcie co myślicie . Odpiszę na wszystkie pytania jakie mi zadacie prywatnie bądź publicznie . \
Na samym dole każdego otwartego okna MatkiPlotki jest miejsce na komentarz , możecie się podpisać lub zostać anonimowym ! 
Zapraszam ! 


Przypominam  że istniejemy także na: 






8 komentarzy:

  1. Mimo, że nie mam swoich dzieci, ba nawet męża i dopiero wkraczam w dorosłość, chętnie będę tu zaglądać. Piszesz bardzo mądrze :D Podoba mi się, że chcesz. Że robisz coś dla siebie, żeby czuć się szczęśliwa :D Blog jest świetną odskocznią od codzienności :D Mam nadzieję, że nie poddasz się i będziesz nadal pisać :D
    Obserwuję i pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko będę miała dla kogo to na pewno nie przestanę pisać :) :*
    Bardzo mi miło , usłyszeć takie pozytywne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jest dla kogo. Chociażby dla samej siebie. Najważniejsze to robić to co się lubi. A Ty naprawdę bardzo fajnie opisujesz i z przyjemnością się to czyta. Pozdrawiam. Kasia mama Zuzi i Zosi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , naprawdę :*
      Takie ciepłe słowa dają mega powera żeby pisać pisać i pisać :*

      Usuń
  4. Staram się Ale czasem potrzebuje zastrzyk energii od czytelników :*
    Sama wiesz jak to jest :)

    OdpowiedzUsuń