niedziela, 24 maja 2015

Inspiracja .

 Zawsze wszelakie inspiracje próbuję zanotować w mojej głowie i potem przelać na komputer . Wszystko co przychodzi mi do głowy odrazu próbuję rozszerzyć na większą skalę i jakoś Wam to przekazać , bez tego przecież nie byłoby tu nic . Zanim założyłam boga , a zbierałam się do tego bardzo długo miałam tysiące pomysłów o czym mogłabym pisać, a kiedy już go mam szukam naprawdę fajnych tematów tak aby znalazł zaciekawienie wśród Was . Staram się aby każda notka była dopracowana , a żeby tak było to i pomysł i zdjęcia i czas - wszystko bardzo potrzebne .

Jak już Filipiasty śpi to wtedy zabieram się za wieczorne rozmyślanie , wtedy kumuluje się w nas najwięcej emocji , a mi przychodzi do głowy milion pomysłów na minutę! Jakieś proste zdanie potrafi czasem tak zainspirować do napisania tysiąca słów ,  nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy.
Nigdy nie myślałam o tym żeby kopiować inne blogi i wklejać tutaj .
Cieżko jest napisać coś co przyciągnie tłumy gapiów do czytania i jeszcze oni powiedzą o tym innym.
Czasem mam taką pustkę w głowie , że nie mam pojęcia co napisać i  czy wogóle to ma sens ?
Ale przecież jak nie spróbuję to się nie dowiem ! Myślę , że na wszystko trzeba zapracować, na wspaniałych czytelników chyba też...
Rozmawiając dosłownie  z każdym w słowach wypowiadanych przez różnych ludzi , szukam inspirejszyn na nową notkę .


Obecnie pracuję nad  długim , pełnym emocji tekstem . Akurat do tego zainspirowało mnie nadchodzące święto - "DzieńMatki" .
Będzie co czytać... Już niebawem !


A tymczasem zapraszam też na fb https://www.facebook.com/MatkiPlotki?ref=hl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz