sobota, 19 grudnia 2015

Radomskie Blogerki w Świątecznej odsłonie



Otóż 4 grudnia odbyło się kolejne integracyjne spotkanie w świątecznym wydaniu jak na okres przystało . Wszystko było organizowane przez około 3 miesiące wcześniej przez Kasię , która spisała się naprawdę na medal ! Znalazła mnóstwo sponsorów , którzy byli naprawdę hojni i pozwolili nam się poczuć tak jak to było kilkanaście dobrych lat temu za dzieciaka w mikołaja . Każda z Nas otrzymała kilka toreb z prezentami , tylko dla nas <3
Rozumiecie ? :D


Jak mój mąż zobaczył mnie jak wsiadałam do samochodu zapytał czy zabrałam czyjeś torby , że ich aż tyle . Nie ;)

Jak to w grudniu bywa , wszędzie czuć zapach unoszących się mandarynek i w tle leci Last Christmas . Każdy biega z namysłem na prezenty dla najbliższych z czym na pewno nie tylko ja mam odwieczny problem .
Bardzo pomocne okazało się wyposażenie owych toreb , bo ze względu moją skórę nieco wrażliwą  i atopową kilka kosmetyków niestety nie mogłabym użyć bo zadrapałabym się na śmierć , a tego nie chcę .

Spotkanie do którego dołożyłam rękę poprzez całą fotorelację odbyło się w nowo-otwartej restauracji w Radomiu La Melissa . Dostaliśmy do użytku dość sporą salkę z ogromnym stołem przy którym spokojnie mogliśmy wypić pyszną kawę i zjeść bananowe ciacho .



Było Nas 12 samych kobiet , które bliżej godziny 17 dotarły na miejsce bacznie obserwując wszystkie te siatki i siateczki . Serio ! Było na czym oko zawiesić ( i to nie faceci) . Każda z Nas miała przydzielone swoje krzesełko z dużą papierową startówką giftową . Zaraz na samym początku , ze względu na to , że kilka twarzy było nowych zaczęłyśmy od małej prezentacji siebie i naszego bloga . Każda z Nas powiedziała co możemy u niej znaleźć i czym się pożywić . Jak na kobiety przystało i głowy pełne pomysłów , żaden blog w naszej 12 tak naprawdę się nie dubluje .

Gosia - pisze o górach , zaraz jak zaczęła opowiadać o nich na pierwszym spotkaniu widać było , że zna się na rzeczy i robi to co lubi - a to przecież najważniejsze .

Marta - jest mistrzynią filcowych wyrobów , potrafi zaskoczyć i piszę bloga lifestyle . Po przepisach na blogu można by rzec , że świetnie gotuję i potrafi zrobić coś z niczego - Dobra Pani Domu to podstawa rodziny :)

Ania - piszę bloga o modzie dla Matki  i córki , choć postanowiła poszerzyć swoją tematykę ze względów kumulujących się pomysłów na nowe notatki w jej głowie .

Marta - to prawdziwa pasjonatka kosmetyków  . U niej na blogu na pewno znajdziesz dobre rady na tematy kosmetyczne jak i recenzje kosmetyków - sprawdź , być może przyda Ci się przed następnymi zakupami .

Ola - dziewczyna z gracją i dobrym look'iem . Wie co w modzie piszczy i jak dobrze ubrać się na każdą okazję by wyglądać olśniewająco :)

Kasia jest blogerką , która także piszę o kosmetykach ale nie tylko . Znajdziecie u niej dobre rady jak zadbać o swoje ciało w każdym tego słowa znaczeniu .

Honorata jest posiadaczką kilku blogów , tak naprawdę nie wszystkie miałam okazję jeszcze przestudiować - najzwyczajniej z braku czasu . Energiczna kobieta , która z zamiłowaniem zebrała blogerów z całej Polski by wydać  książkę "Zwierzaki Pocieszaki " - na cele charytatywne . Na jej głównym blogu znajdziecie dużo cennych rad na temat ciąży  , rodziny czy też relacji z innych spotkań blogerskich na jakich miała okazję być . Światowa babka ! :)

Basia piszę dobry blog dla osób , które troszkę o sobie zapomniały bądź chcą poprawić swoją kondycję włosów. Napewno znajdziesz u niej co masz zrobić w kierunku by zaczęły szybciej rosnąć czy się podreperował ich całokształt.

Ewelina - Oooo ta dziewczyna to potrafi podnieść Cie na duchu dobrym treningiem ale też dobrą kanapką :D Na jej blogu możecie poczytać o tym jak jeść NIE MAŁO , a zdrowo . Ma sporo świetnych artykułów jak dobrze i smacznie łączyć ze sobą produkty i zrobić z nich coś pysznego .

Justyna . O niej mogłabym długo pisać . Bardzo lubię jej styl pisania , piszę prosto i do ucha :D Jakkolwiek to brzmi to tak ma być , zawsze zapamiętam coś z tego co przeczytam i staram się przyjmować jej rady . Mega pozytywna i jakże fotogeniczna kobieta i mama . Często i gęsto piszę o swojej córeczce Zuzi .

Emilka dzieli się z Nami na blogu nowinkami modowymi i relacjami z pierwszej ręki z niejednego pokazu mody . Jeśli kręci Cię ten temat to koniecznie zajrzyj do niej ,a dowiesz się co w danym momencie jest "na czasie" .

No i JA .

Była loteria fantowa , w której można było wygrać między innymi bon na zakupy na kupbuty.com i masaż gorącymi kamieniami w Sandra Spa .
Atrakcją , która umiliła Nam ploteczki przy kawie była Pani Magda z Fabryki Paznokci . Moje oko ucieszyła drukarka do nadruku wzorku na paznokciu . Szeroka gama wzorów  prawie każdej z Nas poprawiła wygląd dłoni i nadrukowała  co tam tylko sobie zapragnęłyśmy . Były reniferki i mikołaje tylko ja wyszłam jak zwykle przed szereg i machnęłam minionka . A co mi tam :D

Na samym początku spotkania UWAGA UWAGA przyszedł do nas jeden mężczyzna - pan Adam Dziedzic , który jest redaktorem kreatywnym Tygodnika Radomskiego po to by zrobić fotorelację i spróbować wszem i wobec przedstawić Nas naszemu miastu , które zapewne JESZCZE o Nas nie usłyszało . Była także pani Kasia z Radia Rekord i przeprowadziła wywiady z kilkoma z Nas .

Spotkanie jak już mówiłam było świetne , bardzo fajnie zorganizowane . Niektóre z Nas zostały wyróżnione i otrzymały specjalną torbę z upominkami od Lidl - ja niestety nie :D ale wiem co tam dobrego było :) Ja zaś jak i kilka innych dziewczyn otrzymałam cudowną poduszkę o Tiny Star dla mojego szkraba - a ona stała się jego ulubioną ( nie jak każda)  .





I wiecie co ? Życzę sobie na te święta , żeby każde kolejne spotkania , które są w planach były tak fajne i miały jeszcze więcej atrakcji , bo prezentów to chyba więcej mieć się nie da :)
Chciałabym żeby Radomska blogosfera rozwinęła się na większą skalę tak jak słychać to o innych miastach  ,no i żeby było Nas jeszcze więcej ! :)












SPONSORZY : 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz