piątek, 17 kwietnia 2015

aaaa ! Zaczynam...

Długo się zbierałam żeby założyć bloga ! Udało się...
Pierwszy krok za nami,, teraz tylko trzeba jakoś zainteresować Was żebyście częsciej tu zaglądali.
Hmm.. Mój blog powstaje napewno na ramach tego , że jestem mamą i bardzo chcę się tym pochwalić na każdy możliwy sposob . Bycie mamą naprawde jest fajne i to nie tylko zmienianie pieluch czy robienie mleka ... To coś więcej , ale o tym później .
Napewno znajdę wielu hejterów , którzy anonimowo będą wypisywać jaka to jestem słaba i po co mi to , ale szczerze mam to gdzieś . Mam nadzieję, że znajdą sie też tacy , korym spodoba się to co będę pisala i udostępniała .
Postaram się pokazać na moim blogu kawałek mojego życia zamkniętego w obiektywie , a także opowiadaćo róznych rzeczach które sięumnie dzieją . Nie znam się totalnei na świecie blogowani bo robię to pierwszy raz ale myśle ze podołam . Takze trzymajcie za mnie kciuki , zabieram się za dalsze budowanie mojej strony. Jeśli jakos dobrze mi to pójdzie , pomyślę nad załozeniem funapge na fb dotyczącego tego się tu dzieje :) Poniżej wklejam kilka zdjęć .
Także do dzieła ! :)
Nic się samo nie zrobi ...


1 komentarz: