sobota, 30 stycznia 2016

Be woman , be beauty

"Całościowy masaż gorącymi kamieniami jest zabiegiem doskonale uzupełniającym kompleksowe działanie fizjoterapeutyczne. Ma zastosowanie w gabinetach odnowy biologicznej i masażu, przyspieszając procesy wypoczynkowe, zwiększa tym samym zdolność wysiłkową organizmu.Połączenie ciepłych kamieni z odpowiednimi technikami masażu jest zbawienne dla zmęczonego, zestresowanego ciała i umysłu współczesnego człowieka, relaksuje i regeneruje całe ciało.W masażu używa się gorących bazaltowych kamieni pochodzenia wulkanicznego, które poprzez wieloletnią naturalną obróbkę falami morskimi mogą być użyte do celów terapeutycznych. Są specjalnie wyselekcjonowane pod względem kształtu i pochodzą z obszarów czystych ekologicznie np.: Hawaje, Bali. Masaż łączy w sobie oddziaływania termoterapii i masażu limfatycznego, używa się również technik z masażu klasycznego.Ciepło płynące z kamieni oraz spokojne, powolne ruchy podczas wykonywania masażu, pozwalają na maksymalne rozluźnienie mięśni napiętych po całym dniu pracy. "

Pewnie zastanawiacie się co ja plotę ?
Otóż ostatnio miałam okazję sama "oddać" się w ręce pełne profesjonalizmu , niezwykle delikatne i robiące wielkie wow. Umawiając się na wizytę w salonie kosmetycznym na takowy masaż sama do końca nie wiedziałam z czym to się je . Dzień przed, przeczesałam internet i już conieco się dowiedziałam .
Nie będę ściemnia , że tak ze mnie lala , która co tydzień lata do kosmetyczki bo taka nie jestem . Jeśli czytacie mnie na bieżąco to już wiecie co ze mnie za ziółko :)
Nie ukrywajmy , w XXIw . szybciej możemy wyliczyć osoby , które chodzą do kosmetyczek , spa i masażystów niż tych , którzy z takich usług nie korzystają w ogóle. Co tu dużo mówić , czasem ciężko odłożyć z miesiąca na miesiąc najmniejszą sumę , a co dopiero mówić o salonach SPA.


Wychodzę tu jednak przed szereg i GŁOŚNO MÓWIĘ !
Jest wiele możliwości by obyć się z takimi miejscami i nie przechodzić obok nich marząc . Sami powiedzcie ileż to jest okazji w ciągu roku , gdzie kupujemy sobie prezenty . No jakbym zaczęła wyliczać na palcach to myślę , że mogłoby mi rąk zabraknąć. Naprawdę tak często słyszane pytanie "co byś chciała dostać , co byś chciał dostać" i ta niezręczna cisza , bo tak naprawdę sami nie wiemy .

Czy to nie jest idealna okazja by odwiedzić kosmetyczkę czy masażystę ? TAK !

Od razu mówię . Jeśli wydaję Ci się ( tak jak zawsze mi) , że jak ciotka czy wujek zabierze Twoje dziecko na dwugodzinny spacer , byś Ty mogła w spokoju wypić kawę jest Twoim szczytem relaksu - to mówię Ci , że się mylisz .

Też tak myślałam. Dopóki nie poszłam , nie zobaczyłam , nie zostałam wymasowana - myślałam ,że jak raz na jakiś czas będę mogła wziąć kąpiel 15 minut dłuższą i wypić w spokoju kawę przy ulubionym filmie to to jest meritum mojego relaksu . Teraz już wiem , że "apetyt rośnie w miarę jedzenia " . Teraz już wiem , że kawa czy jakaś tam kąpiel ponadto co mam , nie wyciszy i nie da tego co masaż gorącymi kamieniami .

To jak było ?

Kiedy tylko weszłam odrazu poczułam zapach olejków eterycznych ,które unosiły się w powietrzu . Pięknie wykończone wnętrze i jego jasne barwy pozwoliły mi uspokoić się wewnętrznie i powoli wyciszyć . Śliczne i gustowne dodatki , a także idealnie oddzielone od siebie kąciki kosmetyczne świetnie łączą się ze sobą w całość .
Całkiem oddzielne pomieszczenie , w którym wykonywany był masaż pozwalają tak naprawdę na 100% intymności .
Przygaszone światło i cicha spokojna muzyka w tle , którą uwielbiam okazała się tak naprawdę "wisienką na torcie" . Jej kojące działanie na mój organizm , zahamowało ogólne napięcie nerwowe .

Zapewne ciekawi jesteście gdzie robią takie cuda ?

Gabinet Kosmetyczny dla Pań i Panów SANDRA w Radomiu , to jedno z niewielu miejsc w moim mieście gdzie jest wykonywany masaż , o który mowa .
Pani Bernadetta , która jest tak sympatyczna osobą , wprowadza nas nie tylko w stan euforii podczas masażu gorącymi kamieniami . W jej gabinecie tak naprawdę możesz poczuć się jak księżniczka , która jest na swoim miejscu . Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam takie miejsca i gdybym tylko mogła a pieniądze rosłyby na drzewie byłabym tam najczęstszą klientką .

Szeroka gama zabiegów wykonywana w Gabinecie Kosmetycznym SANDRA zaspokoi niemalże każdą i każdego najbardziej wymagającego klienta . Celem właścicielki jest nie tylko oferowanie usług najwyższej jakości ale także przekazanie podczas bezpośredniego kontaktu mnóstwa pozytywnej energii . Wielka perfekcja , którą widać w każdym calu jest ostatnio naprawdę rzadko spotykaną cechą u "osiedlowych" kosmetyczek . Klienci p.Bernadetty mogą poczuć się u niej naprawdę dobrze , ponieważ poświęca ona maksimum uwagi dla każdego klienta z osobna . Nie jest to praca wykonywana na ilość , a na jakość - co da się odczuć .

Z czystym sumieniem , bez żadnego kłamstewka GORĄCO POLECAM . Jeśli kiedykolwiek będziesz miała okazję przejeżdżać przez Radom , zachęcam do skorzystania z usług Gabinetu Kosmetycznego SANDRA.
Jeśli zaś jesteś mieszkańcem , postaw sobie za cel - chociaż raz na jakiś czas zrobić coś więcej dla siebie niż domowy serialowy wieczór bez dzieci .

Warto czasem poczuć się NA NOWO .












29 komentarzy:

  1. aż wstyd się przyznać, że nigdy tam nie byłam, choć tak bardzo uwielbiam masaże. W ferie pewnie nie będę miała możliwości, ale zaraz po feriach na pewno się wybiorę. Komu jak komu, ale Twojej opinii naprawdę ufam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam naprawdę , każdy zasługuje na takie dobroci ❤

      Usuń
  2. marze o Takim masażu:) chyba wspomnę co nieco mężowi w końcu Walentynki się zbliżają !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają teraz super promocje i dużo tańszy jest ten masaż , polecam !:)

      Usuń
  3. Połączenie przyjemnego z pożytecznym, dla ducha i ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok tak , sama wewnętrznie bardzo się wyciszylam i zrelaksowalam

      Usuń
  4. Ojjj przydałby mi się taki relaks. Zamiast zazdrościć chyba się umówię w jakimś salonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te masaże zazwyczaj wykonują tylko w Spa , jednak tak jak u nas w Radomiu jest jeszcze ten plus ze specjalistów w tej dziedzinie jest więcej . Polecam naprawdę super sprawa :)

      Usuń
  5. Masaże miałam rok temu, ale lecznicze. Ale nawet takie dały poczucie spokoju, przestało w końcu boleć i miałam chwilę dla siebie. Może kiedyś uda się taki masaż kamieniami. Aż się rozmarzyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmarzyc się można tam na tym masażu... Cisza . Spokoj, muzyczka w tle i ten zapach i złote ręce ... Coś cudownego

      Usuń
  6. Może czas się zrelaksować? Musze koniecznie odwiedzić kiedyś to SPA ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to właśnie nie SPA , to tylko gabinet kosmetyczny na borkach , w którym robią się cuda :) zazwyczaj właśnie tskkie masaże to tylko oferta SPA Ale tu mamy specjalistę sama w sobie :) polecam !

      Usuń
  7. Mimo, że nie lubię masaży, i bardzo ciężko byłoby mnie przekonać na taki krok, to powiem Ci, że mnie zachęciłaś. Nie wiem czy się zdecyduję, ale dałaś mi do myślenia. Kiedyś dostałam w prezencie bon na nie małą kwotę w prezencie, na takie właśnie masaże, i wymieniłam go na pazury, brwi i kosmetyki. Dzisiaj po Twojej opinii, zastanowiłabym się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to był Twój błąd :( kochana , sama troszkę się obawiałam bo nie wiedziałam co i jak. Ale p.Bernadetta ma tak duże pojęcie o tym co robi i jest tak przesympatyczna osoba , że poczulabys się tam jak w królestwie . Aż wychodzić się nie chce ...

      Usuń
  8. O, widzę, że nie ja jedna nie byłam na takich zabiegach :-D masaż co jedynie to robił mi do tej pory mój mąż :-D świetnie opisałaś swoją wizytę w spa i niezdecydowane osoby z pewnością się przekonają bardziej i zdecydują na taką formę relaksu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że i Ty ! Uwierz mi rączki męża mają się troszkę w tyle do p.Bernadetki -jeśli chodzi o masaże oczywiście heheh

      Usuń
  9. Ja się z Lubym moim wybieram do SPA już z rok i nigdy nie wychodzi. Może trzeba się wreszcie zorganizować i iść :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizacja to podstawa ! Walentynki niebawem , może to dobra okazja ? 😊

      Usuń
  10. A ja się wybieram, wybieram i wybrać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam i raczej nie pójdę, może na stare lata. W domu mam masaże, fitness, uprawiam jogging i pocę się przy tym ja w saunie....Mam dwójkę dzieci i przy nich się tak fajnie relaksuję, że hej.Oczywiście żartuję, ale gdy tylko nadarzy się okazja na pewno z niej skorzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooj uwielbiam takie przyjemności! Masaże są niesamowicie przyjemne i relaksujące. A te paznokciowe mogę sobie zafundować sama, co również przysparza mi odprężenie i swego rodzaju dumę, że potrafię wykonać taki a nie inny manicuire.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam że dzień w SPA może być genialnym pomysłem na prezent :)
    Ja np. sama z siebie bym nie poszła ale napewno zabralabym przyjaciółkę, mamę lub teściową:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako, że jesteś moją przyjaciółką - to wierzę Ci na słowo. Żałuję tylko dwóch rzeczy - po pierwsze tego, że nie byłam tam z Tobą, po drugie tego, że nie masz zdjęć z samego zabiegu. Widziałam też Twoją recenzję na profilu Sandra Spa na fb. Kochanaaa! Wykupuję teraz mamie na urodziny taki masaż! A sama w lutym też się wybiorę po sesji. Mam nadzieję, że RADOM przeczyta Twój wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojejku, masaż by się przydał. Po zaliczonej sesji chyba sobie sprawię taką przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój kręgosłup jest w dość fatalnym stanie, więc robię wszystko, żeby mu pomóc, żeby ulżyć sobie w bólu. Z takiego masażu gorącymi kamieniami chętnie bym skorzystała, chociażby dla czystej przyjemności. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam masaże i szczerze polecam każdemu =D można się zrelaksować i porozmyślać o sobie w kompletnej ciszy =D nie słyszę " Mamo obiad!!!"

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyczytałam w komentarzach, że salon znajduje się na borkach ? Jak to możliwe, że od dziecka mieszkam na tym osiedlu i nie zauważyłam takiego cudeńka :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje masaże ograniczają się niestety tylko do poduszki masującej w domku :)
    Ale w sumie nie jest tak najgorzej ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam za SPAM ale dopiero zaczynam. Może ktoś zaglądnie?
    dziewczyny-to-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń